Zákaznická linka: 354 414 200 |  e-mail:  |
Poruchy: 354 597 111, 739 543 471  

Seznam článků

III. Místo a forma uplatnění reklamace

1. Odběratel uplatňuje reklamaci dále uvedenými způsoby:

a) písemně na adresu: CHEVAK Cheb, a. s., Tršnická 4/11, 350 02 Cheb,

b) osobně u dodavatele, tj. v zákaznické kanceláři příslušného provozu

Cheb, Tršnická 4/11
Mariánské Lázně, Luční 362/6

v provozní době od 7.00 hod do 14.00 hod. s tím, že v případě ústně uplatněné reklamace je zaměstnanec dodavatele pověřený vyřizováním reklamací sepsat o tomto písemný záznam,

c) telefonicky v případě reklamace jakosti dodávané vody nebo odvádění odpadních vod, kdy může dojít ke škodě na majetku nebo ohrožení zdraví osob,

na telefonním čísle 354 597 111
nebo na provoze Aš, tel.: 354 414 288
na provoze Cheb, č. tel.: 354 414 207
na provoze Mariánské Lázně, tel.: 354 622 717.

2. Písemná reklamace musí obsahovat:

a) jméno a příjmení odběratele, název odběratele (právnická osoba)

b) korespondenční adresu odběratele,

c) číslo odběrného místa vody nebo vypouštění odpadních vod,

d) důvod reklamace,

e) datum podání reklamace.

3. Stejné údaje jsou nezbytné pro reklamaci uplatněnou telefonicky.
Zaměstnanec dodavatele pověřený přijímáním telefonicky podaných reklamací je povinen vyhotovit o takto podané reklamaci písemný záznam s uvedením výše specifikovaných údajů nezbytných pro vyřízení reklamace.

4. V případě písemností zaslaných odběratelem na adresu dodavatele, které nebudou obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné uplatnění reklamace, bude odběratel vyzván, aby tyto údaje doplnil. Pokud tak ve stanovené lhůtě neučiní, nebudou tyto kvalifikovány jako reklamace a budou dodavatelem řešeny jako stížnosti v souladu s obecně závaznými právními předpisy.