Samoodečet vodoměru – stav k 31.12.2022
- je možné nahlásit do 4. ledna 2023 e-mailem na zákaznické kanceláře podle příslušného provozu:
(vyberte svou oblast místa odečtu)
Cheb | Aš | M. Lázně 1 | M. Lázně 2
Samoodečet vodoměru – stav k 31.12.2022
- je možné nahlásit do 4. ledna 2023 e-mailem na zákaznické kanceláře podle příslušného provozu:
(vyberte svou oblast místa odečtu)
Cheb | Aš | M. Lázně 1 | M. Lázně 2
Vážení zákazníci,
v souvislosti s epidemií koronaviru COVID - 19 v posledních měsících sdělujeme touto cestou odpovědi na nejčastější otázky týkající se této problematiky:
Společnost umožňuje svým odběratelům požádat si o mimořádnou fakturaci vodného a stočného k 31. 12. 2020.
Poslední možný termín pro nahlášení samoodečtu vodoměru pro mimořádnou fakturaci se zdanitelným plněním 31. 12. 2020 je pondělí
4. 1. 2021. Samoodečet je možné nahlásit přes internetové stránky přes „Stav vašeho vodoměru“ nebo zasláním stavu vodoměru, čísla OM a tel. kontaktu na emailové adresy pracovnic zákaznických kanceláří.
Stanovisko NRC k otázce přenosu
koronaviru pitnou vodou
V souvislosti s aktuální situací uvádíme stanovisko Národního referenčního centra (NCR)
pro pitnou vodu k otázce přenosu a šíření nového koronaviru (SARS-COV-2) pitnou vodou
Plné znění najdete zde
CHEVAK Cheb, a.s.,
Tršnická 4/11, 350 02 Cheb
Recepce: |
+420 354 414 200 |
Zákaznická kancelář: |
spojený provoz |
Cheb: +420 354 414 207 |
Aš: +420 354 414 288 |
Mariánské Lázně: +420 354 622 717 |
Pohotovostní služba:
+420 354 597 111
+420 739 543 471 (mimo SMS)