ZÁLOHY:
Při uzavření smlouvy a jako příloha k vystavené faktuře obdržíte rozpis zálohových plateb za dodávku vodného a stočného. Počet záloh je závislý na sjednané četnosti záloh – 11 měsíčních záloh a jedno vyúčtování fakturou nebo 3 kvartální zálohy a jedno vyúčtování nebo roční záloha a jedno vyúčtování.
Splatnost záloh je vždy k 15. dni v měsíci.
Plátcům DPH zasíláme ke každé přijaté zálohové platbě daňový doklad emailem.
Výše záloh je stanovena dle spotřeby předchozího období (roku) a je automaticky přepočtena při řádném vyúčtování. Můžete si požádat o změnu výše záloh, a to písemně, e-mailem: , nebo osobně v zákaznické kanceláři.
Náhled na vzorový Rozpis plateb s popisy najdete zde: rozpis plateb
Další informace můžete najít zde: „Otázky a odpovědi k zálohovým platbám".
ZPŮSOB ÚHRADY ZÁLOH A FAKTUR:
– Inkaso – k tomuto způsobu úhrady nám musíte nahlásit číslo vašeho účtu a zároveň si v bance sjednat
povolení k inkasu ve prospěch našeho účtu (14102331/0100 nebo 218122/0800) s dostatečným limitem
tak, abychom mohli bezproblémově inkasovat peníze v daném termínu z Vašeho účtu za zálohy a faktury.
– Bankovní převod – k tomuto způsobu úhrady nic nedokládáte
– SIPO – k tomuto způsobu úhrady je nutné nám doložit spojovací číslo, které najdete na platebním dokladu České pošty (aby SIPO řádně z naší strany proběhlo, zvažte výši povoleného limitu). Více informací najdete zde: SIPO
VYÚČTOVÁNÍ ZÁLOH:
Do faktury jsou zahrnuty jen ty zálohy, které byly v době vystavení faktury již uhrazeny.
Vznikne-li při vyúčtování přeplatek, je vypořádán dle uzavřeného smluvního vztahu:
– pokud je ve smlouvě uvedeno „Přeplatek vracet = ANO“,
bude vrácen na Vámi uvedené bankovní spojení. V případě, že nemáte uvedené bankovní spojení
a budete požadovat vrácení přeplatku složenkou, je tato služba zpoplatněna, viz „Ceník ostatních služeb“.
– pokud je smluvně dohodnuto „Přeplatek vracet = NE“,
použijeme přeplatek k úhradě a ponížení záloh na další období.